Nittedal IL

Event
NIL Allidrett Sportmix 2008

SPORTMIX 2008

NIL Allidrett har nå gleden av å tilby Sportmix til barn født i 2008!

Det blir ulike aktiviteter med fokus på koordinasjon, styrke, balanse og mye mer. Treningene skal være allsidige, varierte og forsøke å favne alle. Eksempler på aktiviteter vi planlegger er sykling, sirkeltrening, ulike ballspill, ski, svømming, vannpolo osv.

Men viktigst av alt: Det skal være sosialt og trening skal være gøy!

Treningstid og oppstart

MANDAGER kl 1800-1930*

Oppstart mandag 31. august 2020.

Oppstartdagen møtes vi ute på Sørlisletta ved Sørli skole. Ta med sykkel, sykkelhjelm, badetøy og håndkle! Vi sykler inn i skogen og sjekker vanntemperaturen på årets siste sommerdag.

PS! Tøffe foreldre kan bli med på tur!

*) Klokkeslett vil variere med type aktivitet (ute/gymsal/basseng)

Informasjon og påmelding

Videre informasjon om påmelding, type aktivitet og tidspunkt blir lagt ut på vår lukkede Facebook-gruppe: NIL Allidrett Sportmix 2008

Betaling

Alle deltakere må være medlem i Nittedal IL. Medlemskontingenten i NIL er på kr 400 og betales hvert kalenderår. I tillegg kommer en treningsavgift på kr 200.

Nittedal IL ønsker at alle skal kunne delta på våre aktiviteter, uavhengig av økonomisk situasjon. Ta kontakt så finner vi løsninger! For mer informasjon, se våre hjemmesider på: www.nittedalil.no

Facebook-gruppe (lukket): NIL Allidrett Sportmix 2008

Ellen M. Brevik (98644404) e.m.brevik@gmail.com

Start Date
31.08.2020
Start Time
End Date
31.05.2021
End Time
Place
Sørlisletta
Price: min-max
Due Date
31.12.2020
Firstname
  1. Fyll inn alle felter i skjemaet til venstre. Skriv inn barnets navn og fødselsdato,  og den foresattes kontaktinformasjon (adresse, epost og mobilnummer).
  2. Under "Organisation" skrives barnets skole.
  3. Klikk knappen "Register"
  4. Klikk knappen "Sign up"
  5. Velg deltakertype
  6. Klikk knappen "Lagre"
  7. Kvittering for påmeldingen sendes til oppgitt epost-adresse.

Lastname
Mobile